مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 23:002023-06-28اقتصادي

شاهد فعالیت های مهم توسعه ای در کتابخانه های آذربایجان شرقی هستیم


فرماندار هوراند با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در کتابخانه های آذربایجان شرقی گفت: شاهد فعالیت های مهم توسعه نرم افزاری و سخت افزاری در کتابخانه های استان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، توکل فرهادی عصر چهارشنبه در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی گفت: کتاب و کتابخوانی به عنوان رگ فرهنگی جامعه است و نقش مهمی در شکل گیری فرهنگ آینده کشورمان دارد.

وی با بیان اینکه غفلت از موضوع کتاب باعث ترویج فرهنگ های نادرست و افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود، افزود: هزینه کرد در این حوزه سرمایه گذاری برای آینده فرهنگی کشور است.

فرهادی سپس با اشاره به اینکه 10 هزار نوجوان در شهرستان هوراند داریم، گفت: 51 روستا در این منطقه داریم و راه اندازی کتابخانه های سیار می تواند در افزایش سرانه کتابخوانی مردم روستاها تأثیرگذار باشد.

اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به اجرای طرح توسعه کتابخانه شهرستان هوراند گفت: تلاش می کنیم این پروژه تا سال آینده تکمیل شده و بعداز تجهیز، به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به رویکرد اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی در ساماندهی، بهسازی و تجهیز کتابخانه ها در مناطق محروم استان افزود: در این زمینه از ظرفیت خیران نیز استفاده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد فعالیت های مهم توسعه ای در کتابخانه های آذربایجان شرقی هستیم

شاهد فعالیت های مهم توسعه ای در کتابخانه های آذربایجان شرقی هستیم