مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:212023-07-10ورزشي

ستاره های فوتبال بوشهر در تیررس مشتریان جدید+عکس


خبرگزاری فارس - بوشهر محمدرضا زائری: سه بازیکن نامدار فوتبال کشورمان این روزها در بازار داغ نقل و انتقالاتی نظرها را به سوی خود جلب کردند تا هر روز نام های مختلفی برای جذب این سه ستاره بوشهری به گوش برسد.

مهدی طارمی مهاجم پورتو، محمد محبی سانتاکلارا پرتغال و مهدی قایدی مهاجم ریزنقش و باتکنیک شباب الاهلی امارات با درخشش در فصل قبل رقابت های فوتبال، در شروع فصل نقل و انتقالاتی نظرها را به سوی خود جلب کردند و خواهان بسیاری دارند که در ادامه به آخرین وضعیت این سه بوشهری شاغل در فوتبال جهان می پردازیم.

طارمی در سرزمین چکمه ای روزنامه گاتزتا دلو اسپورت بزرگ ترین روزنامه ایتالیا در جدیدترین چاپ خود خبر داد که مهدی طارمی آقای گل لیگ پرتغال گزینه اول استفانو پیولی در تیم میلان خواهد بود تا در تابستان نقل و انتقالاتی پا به سرزمین چکمه ای بگذارد.

این روزنامه مشهور ایتالیایی طارمی را مهاجمی سخت کوش در خط حمله دانسته و اظهار کرده زننده یک گل قیچی برگردان تاریخی در لیگ قهرمانان اروپا است که می تواند برای روسونری مفید باشد و حتی حاضر به پرداخت مبلغ پورتو نیز می باشد.

در ادامه این گزارش آمده است که خصوصیات مهاجم ایرانی شبیه اولیویه ژیرو است که مهاجم 30 ساله ایرانی یک ایده بسیار قوی در حمایت از ژیرو می تواند باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره های فوتبال بوشهر در تیررس مشتریان جدید+عکس

ستاره های فوتبال بوشهر در تیررس مشتریان جدید+عکس