مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-10دانش

تاکید وزیر بهداشت عراق بر گسترش روابط فناورانه دو کشور در حوزه سلامت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، صالح الحسناوی، وزیر بهداشت کشور عراق از خانه نوآوری و فناوری ایران در محل نمایشگاه بین المللی تهران و محصولات شرکت های فناوری حوزه سلامت، - وزیر بهداشت عراق در بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران بر گسترش روابط فناورانه دو کشور و تبادل اطلاعات تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، صالح الحسناوی، وزیر بهداشت کشور عراق از خانه نوآوری و فناوری ایران در محل نمایشگاه بین المللی تهران و محصولات شرکت های فناوری حوزه سلامت، دارو، بهداشت و تجهیزات پزشکی بازدید کرد.

الحسناوی پس از پایان بازدید دو ساعته از خانه نوآوری و فناوری در نشستی بر توسعه همکاری های فی مابین تاکید کرد و گفت: فناوری های ایران در حوزه سلامت بسیار پیشرفته و قابل اتکا است.

وی ضمن تشکر از میزبانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری افزود: روابط جمهوری اسلامی ایران و عراق بسیار عمیق است و توسعه روابط دو کشور در حوزه های اقتصادی، تجاری و حوزه سلامت در تحکیم روابط دو کشور تاثیر گذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر بهداشت عراق بر گسترش روابط فناورانه دو کشور در حوزه سلامت

تاکید وزیر بهداشت عراق بر گسترش روابط فناورانه دو کشور در حوزه سلامت