مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:502023-06-27اقتصادي

وزارت راه و شهرسازی مرجع ترانزیت و لجستیک کشور می شود


این وزارتخانه براساس برنامه هفتم توسعه، مرجع ترانزیت و لجستیک کشور خواهد شد که منجر به نظم شبکه ترانزیتی کشور می شود و نتایج خوبی به دنبال دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی بعد از ظهر امروز در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، اظهار کرد: امروز به همت سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای بیش از هزار میلیارد تومان پروژه تقدیم مردم استان اصفهان شده است و به همین میزان پروژه نیز از امروز آغاز می شود.

وی افزود: یکی از دغدغه های مردم آسفالت هایی است که در مسیرهای اصلی کشور وجود دارد، از این رو این موضوع به عنوان طرح ضربتی در دستور کار قرار گرفت و بیش از 200 اکیپ در صدد رفع این مشکل در کشور هستند.

بذرپاش با تأکید بر اینکه لازم است تعداد اکیپ های بهسازی راه ها افزایش پیدا کند تا مردم بتوانند از مسیرهای ایمن عبور کنند، گفت: بیش از 290 هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه احکام خوبی برای تأمین منابع لازم سازمان راهداری تعیین شده است، اضافه کرد: وزارت راه براساس برنامه هفتم توسعه، مرجع ترانزیت کشور خواهد شد که منجر به نظم شبکه ترانزیتی کشور می شود، مرجعیت مراکز لجستیک نیز بر عهده این و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت راه و شهرسازی مرجع ترانزیت و لجستیک کشور می شود

وزارت راه و شهرسازی مرجع ترانزیت و لجستیک کشور می شود