مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-05سياسي

نمایشگاه غدیر، فرصتی برای آشنایی با مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی


امسال به مناسبت دهه امامت و ولایت و فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، سومین دوره نمایشگاه غدیر از شنبه، 10 تیر در مصلای بیت المقدس اراک با مشارکت دستگاه های مختلفی همچون جهاد دانشگاهی برگزار شده است.

- ایسنا/مرکزی امسال به مناسبت دهه امامت و ولایت و فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، سومین دوره نمایشگاه غدیر از شنبه، 10 تیر در مصلای بیت المقدس اراک با مشارکت دستگاه های مختلفی همچون جهاد دانشگاهی برگزار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جهاد دانشگاهی استان مرکزی با توجه به ضرورت توجه به مسئله جمعیت و کاهش آن و با هدف ترویج فرهنگ فرزندآوری، آگاه سازی جامعه از جوانی جمعیت و چالش ها و تهدیدهای سالخوردگی نسبت به راه اندازی یک غرفه در این نمایشگاه اقدام کرده تا از این فرصت به نفع آگاهی رسانی در این حوزه به نحو مطلوب استفاده شود.

مریم جنابی مدیر مرکز درمان جهاد دانشگاهی استان مرکزی با اشاره به استقبال خوب مردم از این غرفه، برپایی این نمایشگاه در مصلی را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و گفت: مصلی در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی آسان به آن برای تمام شهروندان مقدور است و همین امر باعث شد که استقبال قابل توجهی از این نمایشگاه از سوی مردم صورت گیرد، از طرفی چیدمان غرفه ها و تنوع آنها نیز از عوامل جذب مخاطب در این دوره از برگزاری نمایشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه غدیر، فرصتی برای آشنایی با مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی

نمایشگاه غدیر، فرصتی برای آشنایی با مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی