مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:452023-06-24فناوري

جزییات راه اندازی بزرگترین پردیس «هوش مصنوعی»


پردیس تخصصی هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال استان سمنان در زمینه بلاک چین، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، تولید محتوای دیجیتال، - واقعیت مجازی و.

فعالیت خواهد داشت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پردیس تخصصی هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال استان سمنان به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تخصصی کشور، در زمینی به وسعت 30 هزار مترمربع و با مساحتی بالغ بر 7 هزار مترمربع اعیان، ساخته شد.

محسن نظری رییس پارک علم و فناوری سمنان در همین رابطه اهمیت اقتصاد دیجیتال و فناوری های اطلاعات و ارتباطات و همچنین وجود ظرفیت بالای نیروی انسانی ماهر و تحصیل کرده استان در حوزه های مختلف نرم افزار، هوش مصنوعی و .

را از جمله دلایل راه اندازی این مرکز عنوان کرده است.

به گفته رییس پارک علم و فناوری سمنان اولویت پذیرش و حمایت از واحدهای فناور در حوزه فناوری های نوظهور نظیر هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، داده های بزرگ و پردازش ابری، زنجیره های بلوکی، فناوری های هوشمندسازی و واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را از جمله برنامه هایی که در دستور کار پردیس تخصصی هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال استان سمنان قرار دارد، عنوان کرد.

وی تمرکز بر پرورش نیروی انسانی در حوزه های اولویت دار با برگزاری دوره های آموزشی و اجرای برنامه های توانمندسازی، استقرار شتاب دهنده ها و سرمایه گذاران، کمک به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات راه اندازی بزرگترین پردیس «هوش مصنوعی»

جزییات راه اندازی بزرگترین پردیس «هوش مصنوعی»