مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-04بين الملل

نگرانی فرماندهی ارتش صهیونیستی از اتحاد جبهه های نبرد مقاومت


منابع رسانه ای عبری زبان از نگرانی شدید فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به تداوم بیش از حد درگیری ها در شهر جنین و احتمال اتحاد جبهه های نبرد مقاومت درپی این جنایت پرده برداشتند.

- منابع رسانه ای عبری زبان از نگرانی شدید فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به تداوم بیش از حد درگیری ها در شهر جنین و احتمال اتحاد جبهه های نبرد مقاومت درپی این جنایت پرده برداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان هاآرتص در این باره نوشت: درحالی که ائتلاف حاکم رژیم اسراییل به عملیات نظامی در جنین افتخار می کند و آن را گامی در راستای تغییر درگیری با گروه های مقاومت فلسطین می داند؛ اما فرماندهی عالی ارتش این رژیم نظر متفاوتی دارد و نگران است.

طبق نوشته این روزنامه، فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی درصدد پایان دادن نسبتا سریع تجاوز به جنین است؛ زیرا نگران است که ادامه درگیری ها منجر به تلفات بیشتر و به تبع آن تشدید تنش در جبهه های دیگر نبرد با مقاومت شود.

هاآرتص در این باره نوشته است، فرماندهی ارتش نگران پیچیدگی اوضاع در جبهه های مختلف نبرد است؛ به ویژه اینکه از آغاز سال جاری میلادی تاکنون پیش بینی های دستگاه امنیتی و نظامی رژیم اسراییل حاکی از اتحاد جبهه های نبرد در مقابل این رژیم است؛ طوری که یک اقدام در قدس و یا کرانه باختری می تواند منجر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی فرماندهی ارتش صهیونیستی از اتحاد جبهه های نبرد مقاومت

نگرانی فرماندهی ارتش صهیونیستی از اتحاد جبهه های نبرد مقاومت