مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-15سياسي

رادیو اقتصاد محرمی می شود/ از برکت حسین (ع) تا اشک روان


رادیو اقتصاد در ابتدای ماه محرم با ویژه برنامه های مناسبتی این ماه کنداکتور خود را تغییر می دهد.

- ولی الله مهری مدیر طرح و برنامه ریزی رادیو اقتصاد درباره نقش رادیو اقتصاد در زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا و یاد و خاطر سیدالشهدا در ایام محرم به خبرنگار مهر گفت: این شبکه رادیویی در قالب جلسات مختلف و با حضور مدیران و برنامه سازان شبکه مبادرت به تدوین برنامه هایی کرده تا از زوایای مختلف اقتصادی و مذهبی فرهنگ عاشورایی را مورد بررسی قرار دهد و اذهان مخاطبان را با این واقعه مهم و بزرگ اسلامی بیش از پیش روشن کند.

وی ادامه داد: رسانه نقش ویژه ای در رشد ارزش های مذهبی دارد، رسانه می تواند با پرداختن به ارزش های اصیل مذهبی سبب رشد و تعالی این ارزش ها در سطح افکار عمومی جامعه گردد.

مهری در توضیح برنامه های تدارک دیده شده این شبکه برای ایام محرم گفت: در برنامه صبحگاهی روزی نو در دهه اول محرم آیتم دخل را در نظر گرفتیم که در گفتگو با صاحبان کسب و کار به معرفی مشاغل مرتبط با محرم می پردازد و هر روز ساعت 6 تا 8 پخش می شود.

وی با اشاره به برنامه در مدرسه عاشورا افزود: در این برنامه با حضور کارشناسان مذهبی به تاثیر مشارکت کودکان و مسئولیت پذیری آنان در برگزاری مراسم عزاداری و شرکت در هیات ها و حسینیه ها در ایام محرم می پردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو اقتصاد محرمی می شود/ از برکت حسین (ع) تا اشک روان

رادیو اقتصاد محرمی می شود/ از برکت حسین (ع) تا اشک روان