مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-19سياسي

ساماندهی 5 هزار پلیس یار محرم در 4 هزار هیأت البرز


فرمانده انتظامی البرز بر آمادگی همه جانبه در راستای ارائه خدمات و تمهیدات پلیسی به عزاداران حسینی تاکید کرد و گفت: 5 هزار پلیس یار محرم در 4 هزار هیأت ساماندهی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حمید هداوند با تسلیت ایام سوگواری محرم اظهار کرد: پلیس استان البرز ضمن ایجاد فضایی مناسب توأم با امنیت برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان (ع)، تا بعد از اتمام برنامه های عزاداری همراه شهروندان بوده و در برقراری نظم و انضباط شد آمدی فعالیت خواهد کرد.

وی بیان کرد: عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) همزمان با آغاز ماه محرم اقدام به برپایی مراسم عزاداری در مساجد، تکایا و حسینیه ها می کنند و امیدواریم امسال با شکوه تر از سال های قبل برگزار شود.

فرمانده انتظامی البرز تصریح کرد: انجام هرگونه اعمالی که منجر به ایجاد وهن در دین مبین اسلام شود تقبیح شده و همکاری مسئولان هیأت و عموم عزاداران حسینی مورد تاکید است.

سردار هداوند بیان کرد: مسئولان هیئات عزاداری حین حرکت دسته های عزاداری در خیابان ها به منظور جلوگیری از هرگونه بی نظمی و راه بندان، نهایت همکاری با عوامل انتظامی و راهور مستقر در محل داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 5 هزار پلیس یار محرم در 4 هزار هیأت البرز

ساماندهی 5 هزار پلیس یار محرم در 4 هزار هیأت البرز