مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:102023-06-26سياسي

معاونت علمی فعالیت های داوطلبانه در شرایط اضطراری را تسهیل می کند


ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان دیجیتال معاونت علمی در راستای تسهیل و هدایت فعالیت های داوطلبانه فراخوان «طراحی و توسعه سامانه یکپارچه مشارکت های بشردوستانه» را منتشر کرد.

- ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان دیجیتال معاونت علمی در راستای تسهیل و هدایت فعالیت های داوطلبانه فراخوان طراحی و توسعه سامانه یکپارچه مشارکت های بشردوستانه را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مشارکت های مردمی و داوطلبانه در سوانح و شرایط اضطراری از گذشته تاکنون به عنوان یکی از مسائل مهم با دو جنبه فرصت و تهدید وجود داشته و خواهد داشت.

با توجه به تجربه استقرار و بهره برداری از ساختارها و سامانه های ملی مدیریت سوانح و بر اساس مستندات بین المللی، ارکان مختلفی مانند سامانه فرماندهی سانحه و مراکز عملیات اضطراری در طی سال های قبل در ساختارهای سازمانی مختلف داخل کشور استقرار و پیاده سازی شده اند.

بر اساس بند ب ماده ‎14‏ قانون مدیریت بحران کشور و به منظور مدیریت بهینه مشارکت های بشردوستانه، طرح ایجاد و استقرار سامانه های یکپارچه مشارکت های بشردوستانه موسوم به سیما در سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاونت علمی فعالیت های داوطلبانه در شرایط اضطراری را تسهیل می کند

معاونت علمی فعالیت های داوطلبانه در شرایط اضطراری را تسهیل می کند