مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-09اقتصادي

هزینه کرد 15 میلیارد تومان برای اصلاح 10 کیلومتر راه در قاین


بیرجند_ رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قاین از اصلاح 10 کیلومتر شیب شیروانی محورهای مواصلاتی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین رقابتی صبح یک شنبه در جنع خبرنگاران اظهارکرد: عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی محورهای شریانی قاین-گناباد و قاین-بیرجند و نقاط حادثه خیزشهرستان به طول 10 کیلومتر در شهرستان قاین انجام گرفته است.

وی ادامه داد: این عملیات با اعتبارهزینه شده 15 میلیارد ریال از ابتدای سال توسط این اداره انجام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قاین بر اهمیت ایمن سازی حریم و حاشیه جاده ها در کاهش تصادفات جاده ای اشاره کرد و افزود: حاشیه راه و ایمن بودن آن و همچنین فرهنگ ایمنی در پیشگیری از تلفات و تصادفات جاده ای بسیار دارای اهمیت است.

رقابتی با اشاره به مهم ترین دلایل تصادفات جاده ای در استان یادآور شد: خواب آلودگی، سرعت غیرمجاز و خروج از جاده از مهم ترین این موارد بوده است.

وی بل بیان اینکه اصلاح شیب های شیروانی در کاهش سوانح رانندگی در راه ها تاثیر بسزایی دارد، بیان داشت: با توجه به طولانی بودن مسیرها و اینکه خواب آلودگی رانندگان از دلایل مهم تصادفات جاده ای بوده، یجاد فضایی مناسب در حاشیه راه ها برای رانندگان ازجمله اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد 15 میلیارد تومان برای اصلاح 10 کیلومتر راه در قاین

هزینه کرد 15 میلیارد تومان برای اصلاح 10 کیلومتر راه در قاین