مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-01اقتصادي

12 هزار و 500 خانوار روستایی در گلستان صاحب خانه می شوند


معاون مسکن روستایی بنیادمسکن گلستان گفت: حدود 12 هزار و 500 پرونده ساخت مسکن روستایی در استان منجر به انعقاد قرارداد شده و از این تعداد 6 هزار و 500 واحد به زودی به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، داوود خسروی عصر امروز در جلسه شورای مسکن گلستان با بیان اینکه حدود 14 هزار متقاضی ساخت مسکن روستایی در قالب طرح نهضت ملی به بانک ها معرفی شده اند، اظهارکرد: با احتساب سهمیه سال دوم طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای استان، حدود 14 هزار متقاضی به بانک های استان معرفی شدند که نزدیک به 12 هزار و 500 واحد منجر به عقد قرارداد بانکی شده است.

معاون مسکن روستایی بنیادمسکن گلستان با قدردانی از همکاری بانک ها در اجرای این طرح گفت: با پرداختی هایی که تا کنون صورت گرفته است حدود 6 هزار و 500 واحد مسکونی به مرحله سفت کاری رسیده است و به زودی قابل بهره برداری خواهند بود.

وی این نکته را هم یادآور شد که از سهمیه سال دوم طرح نهضت ملی مسکن در حوزه روستایی استان، هنوز یک هزار و 500 مورد منجر به عقد قرارداد بانکی نشده و با توجه به مهلت زمانی که تعیین شده، لازم است تا پایان تیرماه همه پرونده های ارسالی به بانک ها منجر به عقد قرارداد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار و 500 خانوار روستایی در گلستان صاحب خانه می شوند

12 هزار و 500 خانوار روستایی در گلستان صاحب خانه می شوند