مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-04پزشكي

بیمارستان بین المللی 96 تختخوابی نبوت نداجا در کنارک افتتاح شد


بیمارستان بین المللی 96 تختخوابی نبوت نیروی دریایی ارتش صبح امروز با حضور سرلشکر موسوی و دکتر عین الهی در منطقه سوم دریایی نبوت کنارک افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر توسعه سواحل مکران و توسط اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در فضایی به وسعت پنج هکتار و زیربنایی بالغ بر 13 هزار و 200 متر مربع ساخته شده است.

این بیمارستان دارای بخش های مختلف تخصصی و فوق تخصصی شامل اورژانس، کلینیک تخصصی، بخش های بستری زنان، مردان و اطفال، جراحی داخلی، آی سی یو، سی سی یو، ان آی سی یو، فیزیوتراپی، دیالیز، رادیولوژی، آزمایشگاه و دندانپزشکی و همچنین بخش های آموزشی شامل آمفی تئاتر، کتابخانه، پاویون و کلاس های درسی است که به منظور آموزش در جنب این بیمارستان طراحی و ساخته شده است.

در این منطقه از استان سیستان و بلوچستان بیمارستانی با این امکانات و وسعت وجود نداشته که این اتفاق می تواند تأثیر بسزایی در رشد حوزه سلامت و بهداشت و درمان منطقه داشته باشد و بنای بیمارستان در نقطه ای احداث شده است که امکان دسترسی آسان و سریع برای عموم مردم در تمام ایام هفته به صورت شبانه روز میسر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان بین المللی 96 تختخوابی نبوت نداجا در کنارک افتتاح شد

بیمارستان بین المللی 96 تختخوابی نبوت نداجا در کنارک افتتاح شد