مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 22:402023-06-24سياسي

تشکیل بانک تجربیات 30 روحانی یزدی/تسلط 100 روحانی به 4 زبان دنیا


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از تشکیل بانک صوتی و تصویری تجربیات 30 روحانی یزدی خبر داد و گفت: اولین نسخه این تجربه نوردی با ثبت نکات ناب زندگی آنها منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علیرضا نجیمی روز شنبه در نشستی خبری به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه در تلاش برای جایگزین کردن واژه امام محله به جای امام جماعت هستیم، اظهار داشت: وظایف متعددی برای امام محلات در نظر گرفته شده که از مهمترین آنها می توان به ورود به مسائل اجتماعی و فرهنگی محلات اشاره کرد.

وی با تاکید بر لزوم رونق بخشیدن به مساجد عنوان کرد: از طریق رونق بخشی به مساجد، می توان آسیب های اجتماعی محلات را تا حد زیادی ساماندهی کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به تشکیل کمیته رسیدگی به امور مساجد در یزد بیان کرد: به توصیه نماینده ولی فقیه در استان، کمیته رسیدگی به امور مساجد تشکیل شد تا مسائل و مشکلاتی که مساجد در مسیر رشد و تعالی دارند، مورد بررسی قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل بانک صوتی و تصویری از زندگی فرهیختگان، علما و بزرگان یزد خبر داد و گفت: اولین نسخه این تجربه نوردی با ثبت نکات ناب 30 روحانی در یزد به چاپ رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بانک تجربیات 30 روحانی یزدی/تسلط 100 روحانی به 4 زبان دنیا

تشکیل بانک تجربیات 30 روحانی یزدی/تسلط 100 روحانی به 4 زبان دنیا