مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 13:502023-06-30سياسي

آمریکا حق ناپذیر است/ حقوق بشر بهانه ای برای جنایت


امام جمعه موقت مهدیشهر با بیان اینکه حق ناپذیری ویژگی آمریکایی ها است، گفت: آمریکا برای تمام جنایت های خود حقی می تراشد تا خود را محق به اجرای آن جنایت ها در پوشش حقوق بشر بداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی سقاییان در خطبه های نماز جمعه این هفته مهدیشهر به میزبانی مصلای این شهرستان ضمن اشاره به حادثه شهید شدن 290 نفر از مسافران هواپیمای ایرانی در سال 67، ابراز کرد: آمریکا عامل شهادت 290 نفر مرد و زن و کودک و سالمند ایرانی است.

وی با بیان اینکه آمریکا همواره دچار خود برتر بینی است، افزود: در دین مبین اسلام تاکید بر این است که انسان نمی تواند تکبر داشته باشد چرا که ابتدا نطفه ای بی چیز است و انتها نیز مردار خواهد بود و اگر یک روز دیرتر دفن شود، همه جا را تحت تأثیر قرار می دهد لذا آدمی از این خود بالا بینی آمریکایی ها همواره در شگفت است.

امام جمعه موقت مهدیشهر با بیان اینکه آمریکایی ها حق ناپذیر هستند، بیان کرد: آمریکایی ها برای جنایت های خودشان حق می تراشند یعنی خود را محق به انجام آن جنایت ها می دانند در صورتی که همه آگاه هستند که اینها بهانه ای برای حقوق بشر آمریکایی است.

سقاییان فریبکاری و رفتار منافقانه را دیگر ویژگی آمریکا دانست و گفت: آمریکایی ها چهره منافقانه ای از ابتدا تا کنون داشته و امروز این چهره برای تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا حق ناپذیر است/ حقوق بشر بهانه ای برای جنایت

آمریکا حق ناپذیر است/ حقوق بشر بهانه ای برای جنایت