مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-18سياسي

کنگره شهدا جوانان را دربرابر دشمن مصون نگه می دارد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان رضوی گفت:برای مقابله با هجمه دشمن نیاز به برنامه ریزی و تلاش است و کنگره های ملی شهدا و برنامه هایی که در راستای پاسداشت جهاد و مقاومت برگزار می شود جوانان را مصون نگه می دارد.

- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان رضوی گفت:برای مقابله با هجمه دشمن نیاز به برنامه ریزی و تلاش است و کنگره های ملی شهدا و برنامه هایی که در راستای پاسداشت جهاد و مقاومت برگزار می شود جوانان را مصون نگه می دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست ستاد برگزاری کنگره ملی شهید مدرس و 1220 شهید منطقه ترشیز کهن شامل شهرستان های کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان رضوی، علی علی مددی مسئول دبیرخانه مرکزی کنگره‎های شهدای استان و سایر اعضا در فرمانداری شهرستان کاشمر برگزار شد.

در این نشست سردار یوسفعلی زاده بیان کرد: بر اساس آیات الهی، احادیث شریف و منویات امامین انقلاب اسلامی، برای مأموریتی که در دستور کار کنگره ملی شهید مدرس و 1220 شهید منطقه ترشیز کهن که زنده نگداشتن نام و یاد شهیدان است، قرار گرفته، منطق و استدلال قوی وجود دارد که ضرورت دارد از آن ها استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره شهدا جوانان را دربرابر دشمن مصون نگه می دارد

کنگره شهدا جوانان را دربرابر دشمن مصون نگه می دارد