مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 18:052023-07-18فرهنگي

چیزی جز هراس برای نگارش «1999» نداشتم


در زمان نگارش کتاب «1999» چیزی جز هراس در ذهن من نبود و نکته ای که به آن معتقدم و همیشه به دانشجوها می گویم این است که هیچ چیزی را نباید زود نوشت.

- نویسنده کتاب 1999 گفت: در زمان نگارش کتاب 1999 چیزی جز هراس در ذهن من نبود و نکته ای که به آن معتقدم و همیشه به دانشجوها می گویم این است که هیچ چیزی را نباید زود نوشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتولید کنند.

آقاخانی لطف کرد و در آن زمان درخواست زارعی را اجابت کردند و مشغول نگارش کتاب شدند.

حاصل کار آن زمان خیلی سخت بود زیرا گروه های مختلفی شروع به نوشتن درباره کرونا کرده بودند ولی کیفیت آثار متناسب با آنچه که در آن دوران اتفاق افتاد نبود.

ما هم دلهره زیادی برای تولید این کتاب داشتیم ولی خوشبختانه با لطف و هنرمندی آقای آقاخانی با سعه صدر این کار را آماده کردند که نتیجه کار بسیار مطلوب و خوب شد.

در ادامه ایوب آقاخانی نویسنده کتاب ضمن خوش آمد گویی به حضار افزود: بسیار خوشحالم که به بهانه کتاب، چیزی که در تمام ادوار بشری با وجود تمام پیشرفتهای تکنولوژیک جایگزینی ندارد، در کنار هم جمع شده ایم.

کتاب ماندگارترین چیزی است که بشر می تواند در هستی از خودش به جای بگذارد، نه برای خود و نه برای آیندگان بلکه من بنده معتقدم که کتاب در هستی پژواک می گیرد و چیزی جز کتاب و به شکل کتاب و در قامت و ابعاد دیگری هرگز نمی تواند چنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چیزی جز هراس برای نگارش «1999» نداشتم

چیزی جز هراس برای نگارش «1999» نداشتم