مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 17:562023-07-02سياسي

تمام ظرفیت ها برای اطلاع رسانی گسترده جشن عید غدیر فعال شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حسین میرزایی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن های عید غدیر در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سراسر استان برنامه ریزی شده است تا جشن ها پرنشاط تر و باشکوه تر از همیشه برگزار شود، گفت: برنامه محوری استان جشن خیابان کاشانی شهرکرد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بر همکاری همه نهادها برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه تاکید کرد و افزود: اطلاع رسانی باید به حدی با قدرت و کامل باشد که جشن روز پنجشنبه خیابان کاشانی نقل مجالس شود.

وی خاطرنشان کرد: از تمام ظرفیت صدا و سیما، برنامه شاد با جامعه هدف پرتعداد آن و سایر رسانه ها باید نهایت استفاده را در اطلاع رسانی موثر این برنامه برد.

حسین میرزایی در ادامه به نیاز برگزارکنندگان به گاز مایع برای پخت غذا اشاره کرد و گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری هر تعداد لازم است کپسول در اختیار برگزارکنندگان مراسم قرار دهد و پس از پایان برنامه با رعایت امانت داری آن ها را تحویل بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همچنین از آب منطقه ای خواست آب موردنیاز آشپزی و آب معدنی به تعداد لازم را برای برنامه فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام ظرفیت ها برای اطلاع رسانی گسترده جشن عید غدیر فعال شود

تمام ظرفیت ها برای اطلاع رسانی گسترده جشن عید غدیر فعال شود