مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-13فرهنگي

تئاتر مساجد مردمی ترین تئاتر کشور است


مشاور هنری رییس ستاد کانون های فرهنگی مساجد کشور با بیان اینکه وظیفه تئاتر ارتقا اندیشه و سبک زندگی است، گفت: تئاتر مساجد مردمی ترین تئاتر کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین عالم بخش پیش از ظهر پنجشنبه در آیین اختتامیه نخستین دوره آموزشی مدرسه تئاتر شبستان در هنرستان هنرهای زیبا بندرعباس اظهار کرد: شاخص ترین هنرمندان تئاتر و سینمای کشور برای آموزش بچه های مسجدی در رشته های بازیگری، کارگردانی، نویسندگی و تئاتر عروسکی در قالب مدرسه تئاتر شبستان به بندرعباس سفر کرده اند و امیدواریم شرکت کننده ها از این دوره بهره کافی برده باشند.

وی با اذعان به اینکه برای اجرای تئاتر نیاز به آمفی تئاتر نیست، تصریح کرد: معتقدیم که می توان با استفاده از پتانسیل و ظرفیت موجود در کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرها و روستاهای کشور کارهایی را انجام داد که باعث ارتقاء سطح اندیشه همه افراد جامعه باشد.

مشاور هنری رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، وظیفه تئاتر را ارتقا اندیشه و سبک زندگی دانست و ابراز امیدواری کرد که آثار نمایشی هنرجویان این دوره آموزشی، ابتدا در بین خانواده ها، سپس مساجد و شهرها اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه فصل اول دوره آموزشی مدرسه تئاتر شبستان در شش استان کشور به پایان رسید، افزود: بزودی فصل بعدی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر مساجد مردمی ترین تئاتر کشور است

تئاتر مساجد مردمی ترین تئاتر کشور است