مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:352023-06-26اقتصادي

شهردار اردبیل: شورابیل، صاحب بوستان خانواده می شود


بوستان 4 هکتاری خانواده واقع در مجموعه گردشگری شورابیل، تابستان سال جاری به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پارک 4 هکتاری خانواده در ضلع جنوبی مجموعه نمونه گردشگری شورابیل تابستان سالجاری به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت شهرداری در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهری، ادامه داد: همزمان با پارک خانواده شورابیل، عملیات اجرایی پارک 3 هکتاری بعثت و پارک 6 هکتاری میراشرف نیز در حال انجام است که هر 3 پارک طی سال جاری تکمیل و افتتاح خواهد شد.

شهردار اردبیل با اشاره به فعالیت های در حال انجام در بوستان خانواده گفت: عملیات عمرانی پارک در حال انجام است و پارک طی چند ماه آتی کامل خواهد شد؛ تلاش می کنیم در مجموعه گردشگری شورابیل امکانات رفاهی مناسبی را برای شهروندان و گردشگران فراهم کنیم.

شهردار گفت: این بوستان در ضلع جنوبی مجتمع توریستی تفریحی شورابیل با هدف افزایش جاذبه های گردشگری شورابیل، توسعه فضای سبز تحکیم بنیاد خانواده، تقویت روحیه و ارتقا سلامت عمومی خانواده ها احداث خواهد شد.

صفری با بیان این که دریاچه شورابیل به عنوان تنها دریاچه درون شهری کشور، قابلیت های سرمایه گذاری و گردشگری بالقوه ای دارد که جذب سرمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اردبیل: شورابیل، صاحب بوستان خانواده می شود

شهردار اردبیل: شورابیل، صاحب بوستان خانواده می شود