مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-04سياسي

هنرهای نمایشی بستر مناسبی بزرای ایجاد نشاط در جامعه است


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجانبا بیان اینکه ایجاد نشاط و امید در بین مردم وظیفه ماست، گفت:دشمن در تلاش است تا امید و نشاط را از جوانان بگیرد ولی ما هم به نوبت خود در بستر هنرهای نمایشی به دنبال ایجاد نشاط در جامعه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان در آیین افتتاحیه دوره آموزشی مدرسه تئاتر شبستان که در مرکز آموزشی امام صادق(ع) برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: هم افزایی و همدلی در استان زنجان موج می زند و اگر موفقیتی را در استان شاهد هستیم در سایه این همدلی است.

  ابوالفضل طهماسبی به اجرای برنامه های مشترک سپاه با دستگاه های فرهنگی استان اشاره کرد و افزود: این تعامل موجب تقدیر از معاونت فرهنگی سپاه استان زنجان در کشور شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان ادامه داد: در حوزه سرود نیز دوره های توانمندسازی گروه سرود را با همکاری کانون های مساجد در استان اجرا شد و دوره آموزشی تئاتر نیز با همکاری این مجموعه به مدت دو روز در زنجان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه ایجاد نشاط و امید در بین مردم وظیفه ماست، گفت:دشمن در تلاش است تا امید و نشاط را از جوانان بگیرد ولی ما هم به نوبت خود در بستر هنرهای نمایشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرهای نمایشی بستر مناسبی بزرای ایجاد نشاط در جامعه است

هنرهای نمایشی بستر مناسبی بزرای ایجاد نشاط در جامعه است