مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-19سياسي

آغاز بزرگترین پروژه درمانگاهی تامین اجتماعی در گیلان


مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: تا چند ماه آینده کلنگ احداث بزرگترین پروژه درمانگاهی سازمان تامین اجتماعی را در بیمارستان حضرت رسول می زنیم.

- ایسنا/گیلان مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: تا چند ماه آینده کلنگ احداث بزرگترین پروژه درمانگاهی سازمان تامین اجتماعی را در بیمارستان حضرت رسول می زنیم.

دکتر حسین ابراهیمی در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید املاکی کومله در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان در یک سال و نیم گذشته، اظهار کرد: خوشبختانه در حوزه ساخت و ساز فضای درمانی، شاهد بهره برداری از بیمارستان شهید املاکی لنگرود به عنوان دومین بیمارستان تامین اجتماعی در استان بودیم.

وی مساحت بیمارستان شهید املاکی را بالغ بر 13 هزار مترمربع دانست و افزود: این بیمارستان دارای بخش های مختلف مردان، زنان، آزمایشگاه، تصویربرداری، رادیولوژی، آی.

سی.

یو، سی.

سی.

یو، اتاق عمل و.

است که به مردم شرق گیلان و کل استان خدمت رسانی می کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه درمانگاه های اسالم و لوشان و درمانگاه بیمارستان شهید املاکی را از تک شیفت به دو شیفت رساندیم، تصریح کرد: بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت، جنرال و 200 تختخوابه بوده و لذا طی یک سال گذشته هتلینگ دو بخش را اتمام و هتل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بزرگترین پروژه درمانگاهی تامین اجتماعی در گیلان

آغاز بزرگترین پروژه درمانگاهی تامین اجتماعی در گیلان