مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 09:422023-07-12بين الملل

اظهار نظر کیسینجر درباره انفجار خط لوله «نورد استریم»


بر اساس ویدیوی منتشر شده، «هنری کیسینجر» سیاستمدار کهنه کار آمریکایی گفت که از رییس جمهوری اوکراین بابت منفجر کردن خط لوله های نورد استریم انتقاد نخواهد کرد.

- بر اساس ویدیوی منتشر شده، هنری کیسینجر سیاستمدار کهنه کار آمریکایی گفت که از رییس جمهوری اوکراین بابت منفجر کردن خط لوله های نورد استریم انتقاد نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری راشا تودی، دو فرد روس که خودشان را جای ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین جا زده بودند، با هنری کیسینجر، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا تماس گرفته و با او صحبت کردند.

آنها سه شنبه یک ویدیوی یک ساعته از این گفت وگو را در شبکه اجتماعی خودشان منتشر کردند.

براساس ویدیو، از هنری کیسینجر پرسیده شد که آیا به اعتقاد او مسکو در سپتامبر گذشته خودش خط لوله های انتقال گاز خود به آلمان را منفجر کرد یا خیر.

به نظر می رسید که در ابتدا این مقام سابق ایالات متحده برای پاسخ دادن تردید داشت اما زلنسکی جعلی اصرار کرد و کیسینجر در نهایت گفت: راستش را بگویم، فکر می کردم کار شما باشد.

در ادامه، زلنسکی جعلی به او اطمینان خاطر داد که اوکراین عامل این خرابکاری نبوده است؛ انفجاری که کیسینجر گفت که کی یف را بابت آن سرزنش نمی کند و روشن ساخت که صحبت هایش از سر انتقاد نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهار نظر کیسینجر درباره انفجار خط لوله «نورد استریم»

اظهار نظر کیسینجر درباره انفجار خط لوله «نورد استریم»