مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:522023-07-12ورزشي

شانس حضور 28 ورزشکار زنجانی در بازی های آسیایی


معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از شانس حضور بیش از 28 ورزشکار ومربی زنجانی در بازی های آسیایی «هانگژو» خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، دومین جلسه تخصصی ستاد بازی های آسیایی و پارا آسیایی هانگژو با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین و رؤسای هیات های ورزشی منتخب برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد، سیاستگذاری ها برای هیات های ورزشی تبیین و چالش ها و موانع پیش رو به منظور حضور قدرتمندانه و حمایت از ورزشکاران زنجانی مورد بررسی قرار گرفت.

غفار امانی، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان کل ضمن ارائه گزارشی اجمالی از اجرای مصوبات جلسه گذشته از شانس حضور بیش از 28 ورزشکار و مربی زنجانی در بازی های آسیایی هانگژو خبر داد و افزود: 22 ورزشکار و 6 مربی و داور هم اکنون در اردوهای تیم ملی حضور دارند و از اسفند 1401 مبالغ حمایتی به حساب این نفرات واریز می شود.

  معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه روسای هیئت هایی که ورزشکاران حاضر در تیم ملی دارند در این جلسه حضور دارند تا راهکارهای حمایتی و روحیه بخشی به این قهرمانان بررسی و عملیاتی شود، تصریح کرد: طبق مصوبات این جلسه در راستای تحقق این مهم تشکیل جلسه با استانداری و دستگاه های مرتبط،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانس حضور 28 ورزشکار زنجانی در بازی های آسیایی

شانس حضور 28 ورزشکار زنجانی در بازی های آسیایی