مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-17سياسي

آغازبکار تور های گردشگری مشترک بین یزد و سوریه


مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان یزد از برقراری پرواز هواپیمایی دمشق به یزد در صورت آمادگی استان یزد خبر داد.

-  احمدآخوندی، مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: استان یزد به مدت دو روز میزبان تجار و اعضای اتاق بازرگانی کشور سوریه است و مذاکرات کارآمدی در حوزه صنایع دستی و گردشگری با نمایندگان کشور سوریه صورت گرفته است.

وی افزود: در صورت فراهم شدن آمادگی استان یزد شرکت هواپیمایی سوریه پرواز مستقیم دمشق به یزد را برقرار می کند، علاوه بر این ضمن برقراری تور های گردشگری مشترک بین یزد و سوریه فعالان گردشگری در این حوزه تبادلاتی تجاری خواهند داشت.

آخوندی تصریح کرد: در حوزه صنایع دستی قرابت های بسیار زیادی بین یزد و سوریه در حوزه تولیدات مسی و منسوجات سنتی وجود دارد، بنابراین با ایجاد تفاهم مشترک بین دو کشور اقدامات مشترکی در راستای تولید صنایع دستی انجام و کالا های مشترکی تولید می شود.

  مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد گفت: نمایشگاه دائمی محصولات صنایع دستی ایران در دمشق و به طور متقابل نمایشگاه دائمی محصولات دمشق در یزد و اصفهان راه اندازی و برپا خواهد شد.

  وی از حضور یزد در نمایشگاه بین المللی سوریه نیز خبر داد و افزود: بر اساس مذاکرات صورت گرفته صنعتگران صنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغازبکار تور های گردشگری مشترک بین یزد و سوریه

آغازبکار تور های گردشگری مشترک بین یزد و سوریه