مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:002023-06-24اقتصادي

فقط 20 درصد از مردم ایران ورزش می کنند


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: براساس آخرین آمارها فقط 20 درصد از مردم ایران ورزش می کنند و این یعنی که هر فرد در هفته 2 روز و به میزان نیم ساعت ورزش می کند که این مقدار کافی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش در نشست علمی تخصصی پیشگیری از اعتیاد مواد مخدر که صبح امروز برگزار شد گفت: ما باید نسبت به مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از این مواد بسیار توجه جدی داشته باشیم چرا که اینها می توانند مشکلات جدی و چالش های بسیاری را برای ما به دنبال داشته باشند.

وی با اشاره به ظرفیت های وزارت ورزش برای پیشگیری از اعتیاد گفت: برنامه های مهمی که با همکاری ستاد پیگیری کردیم برنامه سفیران ورزش بود که با چهره های ورزشی در حوزه پیشگیری از اعتیاد مشارکت شد.

وی یکی از عوامل پیشگیری از اعتیاد را ورزش های همگانی دانست و گفت: براساس آخرین آمارها تنها 20 درصد از مردم ایران ورزش می کنند، این بدین معناست که یک فرد ایرانی در هفته دو روز و به میزان نیم ساعت ورزش می کند که این مقدار کافی و وافی نیست.

وی یادآور شد: این میزان از ورزش در میان کودکان، نوجوانان و بزرگسالان تا 15 درصد کاهش می یابد که عمده اینها نیز ورزش را پیاده روی می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 20 درصد از مردم ایران ورزش می کنند

فقط 20 درصد از مردم ایران ورزش می کنند