مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 12:552023-06-29سياسي

همکاری های علمی دانشگاه ایلام و واسط عراق افزایش پیدا می کند


معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام گفت: سطح همکاری های علمی دانشگاه ایلام و واسط عراقی افزایش پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در راستای توسعه همکاری های علمی و بین المللی، نشست هم اندیشی هیأت رییسه دانشگاه ایلام و رییس دانشگاه واسط عراق در محل سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه ایلام برگزار شد.

در این نشست محمد مهدی احمدی معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام با بیان اینکه دو ملت ایران و عراق دارای اشتراکات تاریخی، دینی و فرهنگی دیرینه ای هستند، یادآور شد: باید تلاش کنیم سطح همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه های دو کشور را، منطبق بر این سابقه تاریخی و مورد انتظار مردم دو کشور، ارتقاء دهیم.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه با بیان اینکه توسعه یک فرآیند منطقه ای است، گفت: ما اعتقاد داریم همانطور، که کشورهای پیشرفته در جوار همدیگر به توسعه پایدار دست یافته اند، دو کشور ایران و عراق به علت وابستگی و اشتراکات فراوان تاریخی که دارند، می توانند در کنار هم در طی کردن مسیر توسعه هم افزایی داشته باشند و در حل مشکلات منطقه ای مثل محیط زیست و تغییرات اقلیمی همکاری کنند.

عضو هیأت رییسه دانشگاه ایلام، آمادگی دانشگاه را برای اجرای تفاهم نامه های منعقد شده مابین دو طرف اعلام کرد و افزود: با توجه به پتانسیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های علمی دانشگاه ایلام و واسط عراق افزایش پیدا می کند

همکاری های علمی دانشگاه ایلام و واسط عراق افزایش پیدا می کند