مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-08اجتماعي

استقبال از دوره های مهارت آموزی در تایباد رشد چشمگیری داشته است


رییس مرکز فنی و حرفه ای تایباد گفت: استقبال از دوره های فنی و حرفه ای در تایباد رشد چشمگیری داشته است به طوری که فقط در بخش دانش آموزی رکورد 700 درصدی ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل نیک محمدی ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان تایباد اظهار کرد: مرکز فنی و حرفه ای تایباد با دستگاه های مختلفی در شهرستان همکاری دارد و تلاش می کنیم مهارت آموزی را در تایباد به بهترین شکل ممکن پیش ببریم.

در همین راستا در سال آموزشی با رشد 700 درصدی مهارت آموزی به دانش آموزان 14 هزار نفر-ساعت آموزش عملکرد این مرکز بوده است در حالی که تعهد سالانه ما 2 هزار- ساعت بود.

رییس مرکز فنی و حرفه ای تایباد افزود: در حوزه مهارت آموزی به سربازان با همکاری فرماندهان نیروهای نظامی شهرستان 77 هزار نفر ساعت آموزش مهارت آموزی ثبت شده است این در حالی است که تعهد مرکز 40 هزار نفر- ساعت بوده است، در بخش زنان سرپرست خانوار 2 هزار و 970 نفر-ساعت و زنان خانه دار نیز 3 هزار و 850 نفر-ساعت مهارت آموزی ثبت شده است.

وی تصریح کرد: در مجموع عملکرد همه حوزه ها از جمله آموزش شاغلین بنگاه های اقتصادی، ساکنین مناطق محروم و مرزی، آسیب دیدگان اجتماعی مانند مددجویان زندان و معتادین مراکز ترک اعتیاد و همچنین مهارت آموزان روستایی، مرکز تایباد 360 هزار و 740 نفر- ساعت آموزش داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از دوره های مهارت آموزی در تایباد رشد چشمگیری داشته است

استقبال از دوره های مهارت آموزی در تایباد رشد چشمگیری داشته است