مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 16:192023-07-10سياسي

شورایعالی انقلاب فرهنگی تحریم های ضد حقوق بشری انگلستان را محکوم کرد


دبیرخانه شورایعالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه ای تحریم های ضد حقوق بشری دولت انگلستان علیه 13 فرد و نهاد ایرانی را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرامون تحریم های ضد حقوق بشری دولت انگلستان علیه سیزده فرد و نهاد ایرانی بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است: دولت خبیث انگلستان که کارنامه استعماری آن در جهان و ایران سراسر ضد حقوق بشری است، روز پنجشنبه 15 تیرماه 1402 ، 13 سازمان و مقام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله نهاد شورای عالی انقلاب فرهنگی و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی را به اتهامات واهی ضد حقوق بشری در لیست تحریم های خود قرار داده است.

هر چند انگلستان سنگ حفظ صلح و حمایت از حقوق بشر را به سینه می زند و محافل مختلف بین المللی را به بررسی آن مشغول کرده اما در طول تاریخ، ارزش­های انسانی و اخلاقی همچون آزادی، صلح، عدالت و حفظ کرامت انسانی را دستاویز اهداف سلطه طلبانه خود کرده و در جای جای دنیا با حمایت از تشکیل فرقه های سیاسی، گروه های تروریستی و برانداز، آزادی، کرامت و استقلال ملت ها را در معرض تهدید قرار داده و برای مشروعیت بخشی به اقدامات ظالمانه خود، رویکردهای استثناگرایانه در پیش گرفته و تعابیری منفعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورایعالی انقلاب فرهنگی تحریم های ضد حقوق بشری انگلستان را محکوم کرد

شورایعالی انقلاب فرهنگی تحریم های ضد حقوق بشری انگلستان را محکوم کرد