مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 17:502023-07-11سياسي

نایب رییس دومای روسیه: اهانت به قرآن به عنوان یک جرم تلقی می شود


نایب رییس پارلمان روسیه با محکوم کردن رفتارهایی که باعث اهانت به مقدسات ادیان می شود گفت: در روزهای اخیر اقدام منفوری در سوئد انجام شد که آن اهانت به قرآن کریم بود که به عنوان یک جرم تلقی می شود.

- نایب رییس پارلمان روسیه با محکوم کردن رفتارهایی که باعث اهانت به مقدسات ادیان می شود گفت: در روزهای اخیر اقدام منفوری در سوئد انجام شد که آن اهانت به قرآن کریم بود که به عنوان یک جرم تلقی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز و در حاشیه اجلاس کمیته دائمی بودجه و برنامه ریزی و دومین نشست کارگروه اسناد پایه مجمع مجالس آسیایی (APA)، پیتر تولستوی نایب رییس پارلمان روسیه (دوما) با محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

پیتر تولستوی نایب رییس پارلمان روسیه نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در این دوره از اجلاس گفت: این اجلاس در زمانی برگزار شده که شاهد نظم نوین جهانی و تحولاتی در حوزه بین الملل هستیم.

وی ادامه داد: روسیه و ایران در احترام متقابل به فرهنگ و دستاوردهای دو طرف نقطه اشتراک دارند و موضوعات مختلفی میان دو کشور به صورت مشترک وجود دارد.

بدون گفت وگو نمی توان اعتماد به وجود آورد و بدون اعتماد نیز نمی توان پروژه های بزرگ میان دو کشور مثل کریدور شمال-جنوب را اجرایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس دومای روسیه: اهانت به قرآن به عنوان یک جرم تلقی می شود

نایب رییس دومای روسیه: اهانت به قرآن به عنوان یک جرم تلقی می شود