مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:112023-07-11سياسي

پهلوگیری کشتی 70هزار تُنی گندم در بندر شهید رجایی با پیگیری قضایی


به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان از پهلوگیری یک کشتی حامل 70 هزار تن گندم وارداتی در بندر شهید رجایی با اقدام به موقع دستگاه قضایی و پیگیری دستگاه های اجرایی خبر داد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در خصوص جزییات این خبر اظهار داشت: با ورود دستگاه قضایی استان و همکاری، تعامل و پیگیری خوب دستگاه های اجرایی امروز یک کشتی حاوی محموله 70 هزار تنی گندم وارداتی در بندر شهید رجایی بندرعباس پهلوگیری کرد.

مجتبی قهرمانی تصریح کرد: پس از اطمینان از سلامت این محموله 70 هزار تنی گندم وارداتی، از مسئولان مربوطه خواسته شده که سریعاً نسبت به ترخیص و ارسال آن به اقصی نقاط کشور اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: علت معطلی 8 ماهه این کشتی مربوط به داخل کشور نبوده بلکه ناشی از اختلاف میان مالک و فروشنده خارجی آن بوده است.

وی در ادامه افزود: با ورود تخصصی دستگاه قضایی به موضوع و پس از پیگیری ها و مذاکرات مستمر و طرح پرونده با انجام تشریفات قانونی، امروز به دستور مقام قضایی این کشتی خارجی در بندر شهید رجایی بندرعباس پهلوگیری کرد و عملیات تخلیه محموله آن در حال انجام است که با عرضه آن در بازار به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهلوگیری کشتی 70هزار تُنی گندم در بندر شهید رجایی با پیگیری قضایی

پهلوگیری کشتی 70هزار تُنی گندم در بندر شهید رجایی با پیگیری قضایی