مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 20:052023-06-27اقتصادي

بانک مرکزی: برداشت پول از عابربانک کارمزد ندارد


برداشت وجه نقد از عابربانک ها تحت هیچ شرایطی کارمزد ندارد؛ یعنی فرق ندارد از عابربانک کارت همنام باشد یا عابربانک دیگری صورت گیرد.

البته دریافت وجه نقد از شعبه به شرط اینکه کارت بانک دیگری باشد به عنوان مثال بخواهد با کارت بانک ملی بخواهد از بانک سپه حضوری دریافت کند، - تا سقف 15 میلیون تومان می تواند از شعبه با پرداخت کارمزد پول دریافت کند.

مدیر اداره نظارت بر نظام های پرداخت بانک مرکزی با بیان اینکه نرخ کارمزد ساتنا و پایا نسبت به سال 99 تغییر نکرده است، گفت: برداشت وجه نقد از خودپردازها به هیچ وجه کارمزد ندارد.

محمدرضا مانی یکتا در گفت وگو با فارس، در مورد کارمزد خدمات و تراکنش های مالی گفت: بر اساس مصوبات شورای پول و اعتبار بانک مرکزی نرخ خدمات حضوری و الکترونیکی شبکه بانکی را به روزرسانی کرد که آخرین به روزرسانی آن در سال 99 بود.

در سال 1400 هیچ تغییری پیدا نکرد و در سال 1401 تغییراتی انجام شد و آنچه که الان ابلاغ شده، مربوط به تغییر نرخ خدمات کارمزد بانکی در سال 1401 است که در 17 اردیبهشت 1402 از سوی بانک مرکزی ابلاغ شد.

وی افزود: بعد از ابلاغ بانک مرکزی، نرخ خدمات حضوری بانک ها از 17 اردیبهشت امسال اجرا شد، اما یک مجموعه از خدمات بانکداری الکترونیکی و بین شبکه بانکی نیاز به فراهم شدن زیرساخت هایی داشت که اجرا و ابلاغ آن از 4 تیرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک مرکزی: برداشت پول از عابربانک کارمزد ندارد

بانک مرکزی: برداشت پول از عابربانک کارمزد ندارد