مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 12:202023-06-30اقتصادي

بهره برداری از کارخانه آسفالت «شماره یک» شهرداری تهران در گرمدره


سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از افتتاح کارخانه شماره یک آسفالت در روز شنبه 10 تیر همزمان با شصتمین رویداد امید و افتخار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عباس شعبانی با اعلام اینکه کارخانه شماره یک آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران شنبه دهم تیرماه همزمان با شصتمین رویداد امید و افتخار با حضور شهردار تهران به بهره برداری خواهد رسید، اظهار کرد: جمعی از مدیران شهرداری و چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در آیین بهره برداری از این طرح حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این کارخانه در غرب تهران و در محدوده گرمدره قرار دارد، یادآور شد: کارخانه شماره یک آسفالت شهرداری در زمینی به متراژ 2000متر مربع ساخته شده که در ابتدای امر آزمایشات ژئوتکنیک مورد نیاز و متعاقب آن زیرسازی و روسازی اراضی با بتن غلتکی انجام شد تا فوندانسیون کارخانه قابلیت اجرا داشته باشد و پس از اجرا، مراحل تست گرم را پشت سر گذاشته و عملکرد تولیدی آن بررسی و آزمایش شده است.

شعبانی وسعت معابر شهر تهران را 110 کیلومتر مربع معادل 15 درصد از مساحت کل شهر تهران عنوان کرد و افزود: چنانچه عمر مفید آسفالت را نزدیک به 10 سال در نظر بگیریم هر ساله 10 درصد از سطح معابر پایتخت معادل 11 کیلومتر مربع به روکش مجدد آسفالت نیاز دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از کارخانه آسفالت «شماره یک» شهرداری تهران در گرمدره

بهره برداری از کارخانه آسفالت «شماره یک» شهرداری تهران در گرمدره