مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 01:002023-07-19حوادث

تجربه ای تلخ برای شهرداری نظرآباد


اوایل هفته جاری به دلیل نبودن تشک نجات در آتش نشانی نظرآباد یک فرد جان سپرد، حالا این امر باید تجربه برای شهرداری باشد تا نقضان سازمان زیرمجموعه را رفع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اوایل هفته جاری با سقوط خانم امان از ساختمان بلند مرتبه در الغدیر جنوبی شهر نظرآباد (در انظار مردم و جلو چشمان آتش نشانان حاضر در صحنه) شهر نظرآباد و حومه را در بهت و اندوه سنگینی فرو برده است.

وقوع این حادثه غم انگیز در برابر چشمان آتش نشانان و مردم تماشاچی، سوالات و ابهامات زیادی را برای افکار عمومی و مردم نظرآباد ایجاد کرده است.

مقصر اصلی کیست؟ آنچه مسلم است در این حادثه غم انگیز مقصر اصلی آتش نشانی است اما لازم است برای عدم تکرار چنین حوادث تلخی، موضوع به شکل دقیق تر و عمیق تر حلاجی شده و قصورات نیز مشخص و متناسب با سهم شان بازخواست و متنبه شوند تا در آتیه کمتر شاهد قصوری در مواجهه با جان و مال مردم کوی و برزن در دیگر نقاط کشور باشیم.

در این راستا حسین بغدادی، فرماندار نظرآباد در شورای اداره شهرستان نسبت به سقوط خانمی از ساختمان که منجر به فوتش شده بود واکنش نشان داد و متذکر شد: ما نیز از فوت این خانم ناراحت بوده و خواستاریم با همکاری تمام مسئولان هرچه سریع تر آتش نشانی نظرآباد مجهز شود تا شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه ای تلخ برای شهرداری نظرآباد

تجربه ای تلخ برای شهرداری نظرآباد