مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:252023-06-27سياسي

حضور 500 شرکت فناور در الکامپ/توسعه هاب های فناوری با حضور بازیگران ملی


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، راه اندازی مراکز توسعه فناوری های مرتبط با هوش مصنوعی در ماه های آینده را از برنامه های کشور برای توسعه این فناوری نام برد و افزود: - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری راه اندازی مراکز توسعه فناوری های مرتبط با هوش مصنوعی در ماه های آینده را از برنامه های کشور برای توسعه این فناوری نام برد و افزود: این مراکز به امکانات مناسبی برای محققان برای توسعه فناوری ها از جمله هوش مصنوعی مجهز شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری نمایشگاه الکامپ با بیان اینکه این رویداد پر رونق تر از سال های قبل بوده است، دلیل آن را حضور شرکت های دانش بنیان و فناور دانست.

وی تعداد شرکت های دانش بنیان حاضر در نمایشگاه الکامپ را 500 شرکت ذکر کرد و یادآور شد: در این دوره از نمایشگاه شرکت های خارجی حضور دارند که دلیل امر شکل دادن ارتباطات B2B میان شرکت های ایرانی با طرف های خارجی است.

دهقانی، دنیای اقتصاد دیجیتال را دنیای بدون مرز توصیف کرد و ادامه داد: از این طریق می توان ارتباطات گسترده ای با تمام دنیا ایجاد کرد به امید اینکه عدالت و رشد و تعالی انسانی با کمک این شرکت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 500 شرکت فناور در الکامپ/توسعه هاب های فناوری با حضور بازیگران ملی

حضور 500 شرکت فناور در الکامپ/توسعه هاب های فناوری با حضور بازیگران ملی