مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-18اقتصادي

رایزنی برای راه اندازی خط مستقیم کشتیرانی از چین و دبی به قشم


در جلسه ای با حضور مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم و مسئولان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران پیرامون راه اندازی خط دریایی حمل کالای مستقیم از چین و دبی به بندر کاوه قشم مذاکره شد.

- ایسنا/هرمزگان در جلسه ای با حضور مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم و مسئولان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران پیرامون راه اندازی خط دریایی حمل کالای مستقیم از چین و دبی به بندر کاوه قشم مذاکره شد.

مختار گرشاسبی صبح امروز (27 تیرماه) با بیان این مطلب، افزود: در این جلسه مقرر گردید بندر کاوه با توجه به ظرفیت های موجود از جمله عمق 21 متری آبخور اسکله، استقرار اپراتور، تجهیزات و امکانات تخلیه و بارگیری کانتینری به عنوان تکمیل کننده بندر شهید رجایی در حوزه هاب دپوی کالای وارداتی مواد اولیه واحدهای تولیدی کشور و منطقه آزاد قرار گیرد.

وی ادامه داد: مطابق مذاکرات صورت گرفته و برنامه ریزی انجام شده، قرار است در فاز اول، ورود کشتی های تا 1000 کانتینر در این بندر پهلوگیری داده شوند و پس از تکمیل و توسعه امکانات تخلیه و بارگیری در بندر کاوه قشم از کشتی های 5 الی 10 هزار کانتینری در این بندر استفاده شود.

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم افزود: بر این اساس کلیه شرکت های واردکننده مواد اولیه تولیدی و شرکت های صادرکننده کالا در کشور می توانند کالاهای خود را مستقیم از چین،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای راه اندازی خط مستقیم کشتیرانی از چین و دبی به قشم

رایزنی برای راه اندازی خط مستقیم کشتیرانی از چین و دبی به قشم