مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 16:022023-06-30ورزشي

طرح های نوسازی مدارس کشور تا پایان سال 1403 تکمیل می شود


پروژه های نوسازی مدارس کشور تا پایان سال 1403 تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز حمیدرضا خان محمدی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان و مدیران شهرستان نهاوند دیدار داشت.

معاون وزیر آموزش و پرورش در این مراسم با اشاره به سهم کم استان همدان در بودجه استانی نوسازی مدارس اظهار کرد: این موضوع را پیگیری خواهم کرد و در جلسه با استاندار همدان هماهنگی ها و پیگیری لازم را خواهیم داشت.

وی برنامه نوسازی مدارس کشور را  تکمیل تمام پروژه ها تا پایان سال 1403 اعلام کرد و در ادامه  اجرای برنامه های فرهنگی اردویی و ورزشی را با اهمیت و بر اجرای آن تأکید کرد.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: یکی از اولویت های سازمان نوسازی مدارس، ساخت و تکمیل اردوگاه ها و اماکن ورزشی است که در همین راستا در نهاوند نیز برای تکمیل استخر و اردوگاه آموزش و پرورش تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

وی همچنین به طرح شهید عجمیان اشاره کرد و افزود: این طرح،  اقدام بین دستگاهی با همکاری سپاه، بسیج و بنیاد برکت اجرا است که  در آن بخش زیادی از تجهیزاتی که در انبارها خاک می خورد به بهره برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های نوسازی مدارس کشور تا پایان سال 1403 تکمیل می شود

طرح های نوسازی مدارس کشور تا پایان سال 1403 تکمیل می شود