مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 10:062023-06-22سياسي

اژه ای: مردم توقع دارند به تظلم خواهی ها براساس عدل و قانون رسیدگی کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای و مسؤولان عالی دستگاه قضا امروز (پنج شنبه اول تیر) و همزمان با نخستین روز از هفته قوه قضاییه با حضور در حرم امام خمینی (ره) با آرمان های امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در ادامه، طی سخنانی اظهار کرد: در جوار مضجع مطهر امام راحل عهد می بندیم که در مسیر نیل به اهداف مقدس ایشان و شهدای گرانقدر انقلاب، ثابت قدم باشیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و یاران صدیق ایشان و انقلاب گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری، هم حیات و هم شهادت شهید بهشتی مظلومانه بود.

  رییس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به منظومه فکری امام راحل و رویکرد ایشان در قبال مردم ابراز کرد: امام عظیم الشأن ما برای کرامت و وحدت مردم ارزش بالایی قائل بودند و هیچ گاه نمی فرمودند که فلان کس یا گروه نباشد، فقط تاکید داشتند که شاه و مستکبرین نباشند.

حجت الاسلام اژه ای ادامه داد: امام بزرگوار ما حتی در قبال آن هایی که در اوایل انقلاب، نگاه و رویکرد همدلانه نداشتند نیز تاکیدشان این بود که وحدت با آن ها و جذب شان در دستور کار قرار گیرد؛ بالاتر از این ها، حتی امام فرمودند آن هایی که اسلحه به دست گرفتند نیز اگر سلاح خود را کنار بگذارند، برای گفت وگو پذیرفته می شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اژه ای: مردم توقع دارند به تظلم خواهی ها براساس عدل و قانون رسیدگی کنیم

اژه ای: مردم توقع دارند به تظلم خواهی ها براساس عدل و قانون رسیدگی کنیم