مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 22:502023-07-19سياسي

پوستر جام «رسانه امید» در رشت رونمایی شد


رییس سازمان بسیج رسانه گیلان در آیین رونمایی از پوستر جام «رسانه امید» گفت: اولین مرحله این جام همزمان با روز خبرنگار در مرحله شهرستانی برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان بسیج رسانه گیلان در آیین رونمایی از پوستر جام رسانه امید گفت: اولین مرحله این جام همزمان با روز خبرنگار در مرحله شهرستانی برگزار می شود.

مهدی پارسا امروز در آیین رونمایی از پوستر جام رسانه امید که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان در رشت برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد 24 ساعته ویژه تمامی فعالان رسانه است و در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود.

وی درخصوص محورهای جام رسانه امید ، افزود: این جام در محورهای جهاد تبیین، جهاد خدمت، جهاد امید، حقوق شهروندی؛ همچنین زیرساخت و فناوری رسانه ای برگزار خواهد شد.

پارسا با بیان اینکه نزدیک به سه سال است که سه جهاد تبیین، خدمت و امید جزو برنامه های تبیینی سازمان بسیج رسانه است، تصریح کرد: شرکت کنندگان در این جام طی 24 ساعت براساس محورهای اعلام شده تولید محتوا کرده و آن را در بستر رسانه انتشار می دهند.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با تاکید بر اینکه اولین مرحله این جام همزمان با روز خبرنگار و به صورت شهرستانی برگزار خواهد شد، گفت: این مرحله در قالب تیم های سه تا پنج نفره است و برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر جام «رسانه امید» در رشت رونمایی شد

پوستر جام «رسانه امید» در رشت رونمایی شد