مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-11سياسي

پهلوگیری کشتی حامل 70 هزار تن گندم وارداتی در بندر شهید رجایی


یک کشتی حامل 70 هزار تن گندم وارداتی با ورود دستگاه قضایی و پیگیری دستگاه های اجرایی در بندرگاه شهید رجایی بندرعباس پهلوگیری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی قهرمانی در خصوص جزییات پهلوگیری کشتی 70 هزار تنی گندم وارداتی در بندرعباس اظهار داشت: با ورود دستگاه قضایی استان و همکاری، تعامل و پیگیری خوب دستگاه های اجرایی امروز یک کشتی حاوی محموله 70 هزار تنی گندم وارداتی در بندر شهید رجایی بندرعباس پهلوگیری کرد.

قهرمانی تصریح کرد: پس از اطمینان از سلامت این محموله 70 هزار تنی گندم وارداتی، از مسئولان مربوطه خواسته شده که سریعاً نسبت به ترخیص و ارسال آن به اقصی نقاط کشور اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: علت معطلی 8 ماهه این کشتی مربوط به داخل کشور نبوده بلکه ناشی از اختلاف میان مالک و فروشنده خارجی آن بوده است.

وی افزود: با ورود تخصصی دستگاه قضایی به موضوع و پس از پیگیری ها و مذاکرات مستمر و طرح پرونده با انجام تشریفات قانونی، امروز به دستور مقام قضایی این کشتی خارجی در بندر شهید رجایی بندرعباس پهلوگیری کرد و عملیات تخلیه محموله آن در حال انجام است که با عرضه آن در بازار به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهلوگیری کشتی حامل 70 هزار تن گندم وارداتی در بندر شهید رجایی

پهلوگیری کشتی حامل 70 هزار تن گندم وارداتی در بندر شهید رجایی