مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:252023-06-25سياسي

رسیدگی بازرسی کرمان به 13000 اعلامیه و شکواییه مردمی


13 هزار اعلامیه و شکواییه در بازرسی استان کرمان طی سال گذشته مورد رسیدگی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، احمد آبیار پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: خبرنگاران در استان کرمان امین و مورد اعتماد دستگاه ها به ویژه دستگاه قضایی هستند و استان کرمان کمترین مشکلات و پرونده های مطبوعات را دارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه هفتم تیر بیان کرد: آثار شهید بهشتی و سیاست گذاری وی در قوه قضاییه جاری و ساری است.

بازرس کل استان کرمان ادامه داد: 167 گزارش هشداری طی نامه به دستگاه های اجرایی استان کرمان ارسال شده است و با این هشدارهای سازمان بازرسی، اقدامات پیشگیرانه توسط مدیر دستگاه انجام شده است.

آبیار با اشاره به اینکه حدود 6 هزار شکایت مردمی در استان کرمان طی یکسال گذشته داشته ایم، بیان کرد: برخی از شکواییه ها رفع می شود و بعضی از شکواییه ها هم مبنای گزارش شده است.

وی اضافه کرد: طی سال گذشته حدود 7 هزار اطلاعیه توسط مردم به بازرسی استان کرمان ارائه شده که بعضی از این اطلاعیه ها منجر به کشف فساد شده است.

آبیار با اشاره به اینکه حدود 13 هزار اعلامیه و شکواییه در بازرسی استان کرمان طی سال گذشته مورد رسیدگی قرار گرفته است، ابراز داشت: بعضی از کارمندان دولت نوکری مردم را انجام نمی ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی بازرسی کرمان به 13000 اعلامیه و شکواییه مردمی

رسیدگی بازرسی کرمان به 13000 اعلامیه و شکواییه مردمی