مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-16فرهنگي

دو منتقد سینما در کمتر از یک سال به زندگی خود پایان دادند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جعفر گودرزی رییس انجمن منتقدان درباره درگذشت مازیار شیخ محبوبی صدابردار و منتقد سینما نوشت: حضرت سعدی فرموده بود: - جعفر گودرزی رییس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران : زمانی نگران از دست رفتن سینما بودیم حالا باید نگران سینمانویسانی باشیم که از دست می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جعفر گودرزی رییس انجمن منتقدان درباره درگذشت مازیار شیخ محبوبی صدابردار و منتقد سینما نوشت: حضرت سعدی فرموده بود:، چون عضوی به درد آورد روزگار/ دگر عضو ها را نماند قرار.

اما گاهی تلخی روزگار فراتر از درد عضو است، آنگاه که عضوی از انجمنی که مسئولیت اش را به عهده داری از درد زیاد، از فریاد می گذرد و جانش را بر دار می کند.

آنگاه بی قراری هم دردی را درمان نمی کند و چیزی نمی ماند جز دریغ و افسوس از روزگاری که حتی آن ها که زندگی هنری داشتند، هنر زندگی را از یاد می برند و تنها خاطراتشان را در یاد ما جا می گذارند.

خاطراتی که همچون نمک بر زخم ناسور فقدانشان می شود.

وی با ابراز تاسف از این موضوع که مازیار شیخ محبوبی دومین عضو انجمن منتقدان سینماست که بعد از محسن جعفری راد، به زندگی خود پایان داده گفت: کمتر از یک سال این دو اتفاق تلخ رخ داده است و حالا به این می اندیشم که ما نویسندگان و منتقدان سین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو منتقد سینما در کمتر از یک سال به زندگی خود پایان دادند

دو منتقد سینما در کمتر از یک سال به زندگی خود پایان دادند