مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 23:202023-07-20اقتصادي

کارگران همواره در پیشبرد اهداف نظام اسلامی پیش قدم هستند


سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: جامعه کارگری همواره در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی کشور به خصوص پیشبرد اهداف نظام اسلامی پیش قدم هستند.

- ایسنا/لرستان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: جامعه کارگری همواره در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی کشور به خصوص پیشبرد اهداف نظام اسلامی پیش قدم هستند.

سید فرهاد ناصری نیا امروز 29 تیرماه در نشست صمیمی با اعضای تشکلات کارگری لرستان که در شرکت شیر پگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: تشکل های کارگری و کارفرمایی به عنوان بازوان توانمند دولت، با یک روحیه سه جانبه گرایی می توانند با همکاری و هماهنگی و حمایت از همدیگر در توسعه کار و رونق تولید تأثیرگذار باشند و وضعیت موجود اقتصادی را بهبود ببخشند.

وی به اهمیت توجه به معیشت و امنیت شغلی جامعه کارگری اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه تشکلات کارگری و انجمن های صنفی مردمی به عنوان شرکای اجتماعی و بازوان توانمند وزارت کار محسوب می شوند، باید همه ما مسئولین تمام توان خود را در حمایت از این قشر مولد و زحمتکش گذاشته تا زمینه توسعه و تقویت جامعه بزرگ کار و تلاش فراهم شود.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه کارگران تولیدکنندگان ثروت در جامعه هستند و باید حرمت و جایگاه این ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران همواره در پیشبرد اهداف نظام اسلامی پیش قدم هستند

کارگران همواره در پیشبرد اهداف نظام اسلامی پیش قدم هستند