مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 18:502023-07-10پزشكي

موانعی برای جذب پزشک متخصص در استان سمنان وجود دارد


مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه موانعی در جذب پزشک متخصص وجود دارد، گفت: اختلاف پرداخت تعرفه ها از جمله این موانع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد کاظم امیدیان در نشست خبری بعد از ظهر دوشنبه در تأمین اجتماعی سمنان با حضور رسانه ها، ضمن اشاره به تعرفه ها و همچنین پرداختی به پزشکان، ابراز کرد: موانعی در استان برای جذب پزشکان متخصص وجود دارد.

وی با بیان اینکه یکی از این موانع اختلافی است که بین تعرفه دریافتی پزشکان از تأمین اجتماعی و دانشگاه های علوم پزشکی وجود دارد، افزود: کمبود پزشک متخصص در مجموعه تأمین اجتماعی استان سمنان متأسفانه وجود دارد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان همچنین با بیان اینکه بدهکاری تأمین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود تا حد زیادی پرداخت شده است، ابراز کرد: تا دی 1401 تصفیه حساب ها صورت گرفته است.

امیدیان با بیان اینکه برای تصفیه حساب در این بازه زمانی تأمین اجتماعی استان سمنان به حساب دو دانشگاه علوم پزشکی 85 میلیارد تومان پول واریز کرده است، ابراز داشت: بدهی تأمین اجتماعی به مراکز خصوصی طرف قرارداد نیز تا اردیبهشت تصفیه شده است.

وی با بیان اینکه بدهی تأمین اجتماعی تنها به مراکز آزمایشگاهی باقی مانده است، افزود: این موضوع نیز در تلاش هستیم تا رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانعی برای جذب پزشک متخصص در استان سمنان وجود دارد

موانعی برای جذب پزشک متخصص در استان سمنان وجود دارد