مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 13:202023-06-23سياسي

قضاوت باید بر محور عدالت انجام بگیرد


امام جمعه سنندج با بیان اینکه قضاوت باید بر محور عدالت انجام بگیرد، گفت: قضاوت مسئولیت بزرگی است که در دین اسلام دارای جایگاه عظیم است، کسی که با عدالت قضاوت می کند همواره مورد رحمت و مهربانی و لطف الهی قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج با تبریک هفته قوه قضاییه اظهار کرد: امنیت و آرامش و آسایش بزرگترین ثروت و سرمایه برای جامعه است که قضات در تامین و حفظ این امنیت نقش بسزا و تعیین کننده ای دارند.

وی با تاکید براینکه خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم و پیامبر مکرم اسلام در احادیث نبوی توصیه های فراوانی در خصوص اهمیت قضاوت و جایگاه قضات توصیه های فراوان نموده است، افزود: قضاوت باید بر محور عدالت انجام بگیرد بر همین اساس نماد این مهم را ترازو که نماد ایمان است قرار داده اند.

امام جمعه سنندج با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش جامعه، دفاع از مظلومان، احقاق حقوق مردم و اجرای عدالت از برکات دستگاه قضایی برای مردم ایران اسلامی است، اضافه کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی پیشروترین دستگاه قضایی را در کشور داریم که حفاظت از حقوق مردم و اجرای عدالت در جامعه سرلوحه فعالیت های کارکنان و قضات این قوه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضاوت باید بر محور عدالت انجام بگیرد

قضاوت باید بر محور عدالت انجام بگیرد