مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-03سياسي

تشریح هفته فرهنگی ایران در روسیه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، فدراسیون روسیه در چارچوب اسناد رسمی موافقت نامه همکاری بین دو کشور و با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو، - به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رایزنی فرهنگی ایران در مسکو، هفته فرهنگی ایران از تاریخ 13 تا 18 تیرماه امسال در شهر های مسکو و سنت پترزبورگ برگزار می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، فدراسیون روسیه در چارچوب اسناد رسمی موافقت نامه همکاری بین دو کشور و با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو، میزبان برگزاری این رویداد بزرگ که معرف فرهنگ و هنر ایرانی است، خواهد بود.

این رویداد در بخش های مختلفی شامل نمایشگاه آثار هنری، اکران فیلم های سینمایی و انیمیشن، اجرای گروه موسیقی سنتی، بازی های رایانه ای و برگزاری دوره های آشنایی با هنر های ایرانی برگزار خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دو تن از معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد به همراه نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اعضای رسمی هیات ایرانی در این رویداد فرهنگی را تشکیل می دهند.

در بخش نمایشگاهی، هنرمندان کشورمان در 20 رشته از جمله تذهیب، نگارگری، خاتم کاری، قلمزنی، سفال و سرامیک سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح هفته فرهنگی ایران در روسیه

تشریح هفته فرهنگی ایران در روسیه