مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-22سياسي

در دیدار دانشجویان با اعضای کمیسیون اصل نود مجلس چه گذشت؟


نمایندگان تشکل ها و فعالان دانشجویی دانشگاه های تهران با حضور در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با سخنگو و نائب رییس این کمیسیون دیدار و گفتگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان جمعی از تشکل ها و فعالان دانشجویی دانشگاه های تهران با حضور در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با سخنگو و نائب رییس این کمیسیون دیدار و گفتگو کردند.

این جلسه با محور نگاهی نقادانه به لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان که کلیت آن پیش تر در مجلس به تصویب رسیده است تشکیل و نمایندگان حاضر و دانشجویان دیدگاه های خود را در خصوص این طرح در فضایی کارشناسی مطرح کردند.

در بخشی از این جلسه با اشاره به بخشی از لایحه مذکور که در معاونت امور زنان ریاست جمهوری تدوین شده است تصریح شد: اندیشه دینی با اندیشه سکولار و غیر دینی تفاوت دارد و در تعاریف و اصول تمایزات زیادی بین این دو اندیشه وجود دارد اما در این لایحه رگه هایی از اندیشه سکولار دیده می شود.

تعاریف غیر شفاف و مبهم و کلی گویی یکی از نواقص لایحه ارسالی دولت از دید نمایندگان مجلس بود و به عنوان مثال به بندی که در لایحه مذکور در مورد ارسال تصاویر مستهجن آمده است، اشاره گردید که به دلیل مبهم و غیر شفاف بودن و عدم تعریف دقیق از تصاویر مستهجن می تواند مشکلات متعددی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار دانشجویان با اعضای کمیسیون اصل نود مجلس چه گذشت؟

در دیدار دانشجویان با اعضای کمیسیون اصل نود مجلس چه گذشت؟