مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 23:252023-07-16اجتماعي

افتتاح اولین خانه حمایتی نگهداری از سالمندان و بیماران روانی


همزمان با آغاز هفته بهزیستی دو مرکز حمایتی نگهداری از سالمندان و بیماران مزمن روان ویژه بانوان در فضای مجتمع خیریه بنا (وردآورد) افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، همزمان با آغاز هفته بهزیستی دو مرکز حمایتی نگهداری از سالمندان و بیماران مزمن روان ویژه بانوان در فضای مجتمع خیریه بنا (وردآورد) افتتاح شد.

محمد نصیری مدیرکل بهزیستی استان تهران ضمن گرامیداشت هفته مبارک بهزیستی به ملت عزیز ایران گفت: دایره خدمات بهزیستی شامل کلیه آحاد جامعه می شود نه صرفا افرادی که در بهزیستی پرونده دارند مانند غربالگری اضطراب، شنوایی و بینایی کودکان و مداخلات در بحران از طریق اورژانس اجتماعی، مشاوره حضوری و خط مشاوره تلفنی و شبانه روزی 1480 و نیز طرح های مراقبتی از سالمندان که شامل همه قشرهای جامعه می شود.

وی افزود: به یاری خدا و برکت هفته بهزیستی برای اولین بار در استان تهران، شاهد افتتاح فعالیتی بسیار ویژه و پراهمیت برای نگهداری موقت زنان دارای بیماری مزمن روان و سالمندان خانم و آقا هستیم که هدف از تاسیس این خانه ها، امکان پذیرش و جانمایی موقت افراد بی خانمان و مجهول الهویه است که از طریق مراجع قانونی به بهزیستی استان تهران ارجاع داده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین خانه حمایتی نگهداری از سالمندان و بیماران روانی

افتتاح اولین خانه حمایتی نگهداری از سالمندان و بیماران روانی