مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-19سياسي

ماجرای دادگاه آمنه سادات ذبیح پور و سپیده قلیان چه بود؟


صبح امروز قرار بود دادگاه شکایت آمنه ذبیح پور خبرنگار صدا و سیما از سپیده قلیان برگزار شود اما قلیان ضوابط لازم برای حضور در دادگاه علنی را رعایت نکرد و از این رو این دادگاه با تصمیم قاضی برگزار نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، صبح امروز چهارشنبه 28 تیرماه دادگاه شکایت آمنه سادات ذبیح پور خبرنگار صدا و سیما از سپیده قلیان در شعبه 1207 مجتمع قضایی شهید کچویی برگزار و در بستر فضای مجازی به صورت برخط پخش شود.

با وجود فراهم شدن بستر های لازم برای برگزاری دادگاه به صورت علنی و برخط و حضور رییس دادگاه و نماینده دادستان و نماینده شاکی، سپیده قلیان ضوابط لازم برای حضور در دادگاه علنی را رعایت نکرد و از این رو این دادگاه با تصمیم قاضی برگزار نشد.

ارتباط عدم رعایت حجاب شرعی قلیان و حضور در دادگاه در همین رابطه برخی از رسانه های اعلام کردند که مسئولین این دادگاه که با شکایت آمنه سادات ذبیح پور از سپیده قلیان به اتهام نشر اکاذیب قرار بود امروز علنی برگزار و آنلاین پخش شود، در این باره اعلام کردند: علیرغم حضور ریاست دادگاه و نماینده دادستان و نماینده شاکی وانتظار کافی و طولانی مدت توسط دادگاه و نظر به اینکه متهمه سپیده قلیان با عنایت به توصیه های فراوان حاضر به رعایت حجاب و شئونات اسلامی نشد؛ لذا جهت تشکیل جلسه به دادگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دادگاه آمنه سادات ذبیح پور و سپیده قلیان چه بود؟

ماجرای دادگاه آمنه سادات ذبیح پور و سپیده قلیان چه بود؟