مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 07:502023-07-08ورزشي

برگزاری مراسم «پهلوان های علوی منش» در مزار جهان پهلوان رنجبر صفری


همزمان با عید غدیر مراسم «پهلوان های علوی منش» در مزار زنده یاد جهان پهلوان رنجبر صفری و با حضور قهرمان های کشتی سوادکوه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوادکوه، جهان پهلوان رنجبر صفری در سال 1342 در روستای کردآباد متولد شد و 14 تیرماه 1369 در تصادف فوت کرد.

مراسم پهلوان های عَلَوی منش با همکاری اداره ورزش و جوانان سوادکوه، هیأت کشتی زیراب و گروه رسانه ای اخبار سوادکوه بر سر مزار زنده یاد رنجبر صفری برگزار شد.

* مرام پهلوانی هوشنگ صفری برادر پهلوان رنجبر که بازنشسته فرهنگی است با اشاره به اینکه پهلوان رنجبر در شب عروسی اش و یک ماه بعد از کسب مدال طلای کشتی میلونی ایتالیا در تصادف محور سوادکوه جان به جان آفرین تسلیم کرد، گفت: زنده یاد رنجبر صفری کشتی گیر اخلاق مدار بود و 18 مدال جهانی و ملی کسب کرد.

وی به غدیر و الگوگیری از امام علی(ع) در دهه ولایت توسط ورزشکاران اشاره کرد و خواستار ترمیم و بازسازی سردرب سالن جهان پهلوان رنجبر صفری شد که قول 2 ماهه شهردار زیراب بیش از 2 سال طول کشید و نام و تصویر رنجبر برای احیای اخلاق است.

صفری از رییس اداره ورزش و جوانان، هیأت کشتی زیراب و گروه رسانه ای اخبار سوادکوه تشکر کرد و افزود: به استناد تاریخ و وجود پهلوانان و قهرمانان سوادکوه، سوادکوه پایتخت کشتی حهان است و بزرگان کشتی کشور و جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم «پهلوان های علوی منش» در مزار جهان پهلوان رنجبر صفری

برگزاری مراسم «پهلوان های علوی منش» در مزار جهان پهلوان رنجبر صفری